Skip to content
12.3.2026 9:0012:00

Moninainen vaikuttajamarkkinointi: Kun aitous kohtaa strategian

Level
Intermediate
Language
Finnish
Where
Online
Length
3 h

Vaikuttajamarkkinointi on siirtynyt yksittäisistä yhteistöistä pitkäjänteiseen, strategiseen tekemiseen.

Tässä koulutuksessa opit, miten monimuotoinen vaikuttajakenttä voi kasvattaa markkinoinnin uskottavuutta ja tuloksia. Saat käytännön vinkit ja esimerkkejä oivaltaviin yhteistöihin, työkalut vaikuttajien hallintaan ja parhaat keinot tehostaa näkyvyyttä etenkin somessa.

Kenelle kurssi on tarkoitettu?

Kurssi on suunnattu markkinoinnin, viestinnän ja somevaikuttamisen parissa työskenteleville ammattilaisille, jotka haluavat syventää ymmärrystään vaikuttajamarkkinoinnin strategisesta tekemisestä.

Se sopii niin brändien, virastojen kuin organisaatioidenkin edustajille, jotka haluavat rakentaa moninaisia, aidosti puhuttelevia ja tuloksellisia yhteistyöitä somessa.

Vaikutus työhösi

  • Koulutuksen jälkeen osaat tarkastella vaikuttajamarkkinointia kokonaisvaltaisena strategisena työkaluna – ei vain yksittäisinä kampanjoina.
  • Ymmärrät, miten eri vaikuttajatyypit ja yhteisöt tukevat brändisi tavoitteita
  • Opit tunnistamaan, hallitsemaan ja mittaamaan vaikuttajayhteisöjen todellista arvoa.
  • Saat uusia ideoita oivaltaviin, monimuotoisiin influsisältöihin ja välineitä sen tekemisen kehittämiseen.
  • Opit niksejä kuinka nostaa yhteistyösisältöjä mainontaan.

Aikataulu

9.00Kurssin avaus ja tavoitteet
9.10Mitä vaikuttajamarkkinalle kuuluu nyt
9.40Strategialähtöinen vaikuttajamarkkinointi – suunnitelmasta mittareihin
10.10Tauko
10.20Vaikuttajien monet kasvot – mikroista yhteisövaikuttajiin ja staroihin
10.50Oivaltavat yhteistyöt ja onnistumisen reseptit
11.20Työkalut skouttaamiseen, hallinnointiin ja somemainontaan
11.50Yhteenveto ja keskustelu

Kurssin vetäjä

Emilia Liukko

Emilia Liukko

Head of Social
Dagmar

Emilia toimii markkinointitoimisto Dagmarin Head of Socialina ja digistrategina. Hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus markkinoinnin asiantuntijatehtävistä sekä toimisto- että in-house-puolelta. Erilaiset ja erikokoiset asiakkuudet ja projektit, tiiminveto, mediasuunnittelu ja -ostaminen, pitchit, sisäinen ja ulkoinen koulutus sekä sisältösparrailu kuuluvat Emilian työpöydälle.

Somen ostoalustat Emilia tuntee lähes ulkoa ja somen kehityskaari sekä alati muuttuva maailma, joka muokkaa somea, kiinnostavat: jokainen osaa postata someen, mutta tavoitteellisen, tuloksellisen, oivaltavan ja kanavaoptimoidun somen suunnitteleminen ja toteuttaminen vaatii osaamista, perehtyneisyyttä ja etenkin pulssilla oloa.

Emilia pyrkii aina hakemaan parasta, ratkomaan ongelmia sekä keksimään uusia ratkaisuja.​ Nopeatahtinen, utelias, alaa tiiviisti seuraava ja kehitysorientoitunut someduunari, joka lisäksi syttyy palmuista, ystävistä, karaokesta ja irtokarkista.

LinkedIn

Palautteita Emilian vetämistä koulutuksista

”Paljon uutta asiaa, konkreettisten ja havainnollistavien esimerkkien kanssa. Sisältö oli sellaista, joita voin heti viedä käytäntöön, ja sain myös uusia ideoita.”

“Kovan luokan ammattilainen, mieletön esiintyjä ja osaaja sektorilla, joka elää koko ajan.”

“Somen valovoimainen superstara, joka rakentaa tulokselliset somestrategiat ja pitää työkaverit ja asiakkaat aina ajantasalla somen viimeisimmistä tuulista.”

Register

Super Early Bird

Private sector
395 €
Public sector, freelancers
345 €

Early Bird

Private sector
445 €
Public sector, freelancers
395 €

Normal

Private sector
495 €
Public sector, freelancers
445 €

Haluatko kuulla lisää tästä kurssista?

Jani Järvinen

Jani Järvinen

Producer

+358 40 533 8877

jani@grandone.fi

Muita vastaavia kursseja

Social First: Markkinointia, joka elää somessa ja somesta

Language
Finnish
Where
Online
Length
3 h
Emilia Liukko
Emilia Liukko
Head of Social
Dagmar
345 – 395 € Super Early Bird
Register