Social First: Markkinointia, joka elää somessa ja somesta

Vaikuttajamarkkinointi on siirtynyt yksittäisistä yhteistöistä pitkäjänteiseen, strategiseen tekemiseen.
Tässä koulutuksessa opit, miten monimuotoinen vaikuttajakenttä voi kasvattaa markkinoinnin uskottavuutta ja tuloksia. Saat käytännön vinkit ja esimerkkejä oivaltaviin yhteistöihin, työkalut vaikuttajien hallintaan ja parhaat keinot tehostaa näkyvyyttä etenkin somessa.
Kurssi on suunnattu markkinoinnin, viestinnän ja somevaikuttamisen parissa työskenteleville ammattilaisille, jotka haluavat syventää ymmärrystään vaikuttajamarkkinoinnin strategisesta tekemisestä.
Se sopii niin brändien, virastojen kuin organisaatioidenkin edustajille, jotka haluavat rakentaa moninaisia, aidosti puhuttelevia ja tuloksellisia yhteistyöitä somessa.
Emilia toimii markkinointitoimisto Dagmarin Head of Socialina ja digistrategina. Hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus markkinoinnin asiantuntijatehtävistä sekä toimisto- että in-house-puolelta. Erilaiset ja erikokoiset asiakkuudet ja projektit, tiiminveto, mediasuunnittelu ja -ostaminen, pitchit, sisäinen ja ulkoinen koulutus sekä sisältösparrailu kuuluvat Emilian työpöydälle.
Somen ostoalustat Emilia tuntee lähes ulkoa ja somen kehityskaari sekä alati muuttuva maailma, joka muokkaa somea, kiinnostavat: jokainen osaa postata someen, mutta tavoitteellisen, tuloksellisen, oivaltavan ja kanavaoptimoidun somen suunnitteleminen ja toteuttaminen vaatii osaamista, perehtyneisyyttä ja etenkin pulssilla oloa.
Emilia pyrkii aina hakemaan parasta, ratkomaan ongelmia sekä keksimään uusia ratkaisuja. Nopeatahtinen, utelias, alaa tiiviisti seuraava ja kehitysorientoitunut someduunari, joka lisäksi syttyy palmuista, ystävistä, karaokesta ja irtokarkista.
”Paljon uutta asiaa, konkreettisten ja havainnollistavien esimerkkien kanssa. Sisältö oli sellaista, joita voin heti viedä käytäntöön, ja sain myös uusia ideoita.”
“Kovan luokan ammattilainen, mieletön esiintyjä ja osaaja sektorilla, joka elää koko ajan.”
“Somen valovoimainen superstara, joka rakentaa tulokselliset somestrategiat ja pitää työkaverit ja asiakkaat aina ajantasalla somen viimeisimmistä tuulista.”
